Gillen en Glitters - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Yannickkenia - WaarBenJij.nu Gillen en Glitters - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Yannickkenia - WaarBenJij.nu

Gillen en Glitters

Door: Yannick

Blijf op de hoogte en volg

09 Juli 2014 | Kenia, Nyeri

Het heeft een tijdje geduurd maar dat weet iedereen ook wel van mij, heb meer zin om hier echt te genieten van alles dan dat ik achter een computer kruip om jullie te laten weten hoe het met mij gaat.
Maar zoals gezegd de eerste indruk van de kinderen van onze slaapzaal, om een vergelijking te geven van het geluidsniveau dat Deniz over zich heen kreeg (ik stond nog net buiten). zoek een live optreden van one direction oid en al die dames die gillen(maar dan uiteraard jongetjes). zo'n golf van geluid, daar komt dan nog bij dat er geen drang hekken zijn dus zodra je binnen kwam waren er een stuk of 20 jongetjes om je heen met allemaal de zelfde vraag: vindt je voetbal leuk, nou normaal niet zo maar ik wil wel een balletje mee trappen. Terwijl ik genoot van de drukte was kelvin druk bezig met het samen smelten met de muur, gelukkig werkte dat enigzins waardoor de rustige kinderen na een tijdje naar hem toe gingen. Kelvin besloot ook meteen om daarom maar geen zanger te worden want de druk zou hem te veel worden xD.

Na het eten (we mochten niet samen met de kinderen eten anders krijgen ze geen hap door de keel) gingen we naar de commonroom van de dames en daar werd de gitaar tevoorschijn gehaald en het zingen was leuk, ook mijn korte haar laten vlechten door de meisjes die er de grootste lol in hadden, gouden glitters in mijn baard was het toppunt haha.
daarna slapen en om 4.30 wakker gemaakt worden door de matrone die de jongens wakker kwam maken. (zo achterlijk vroeg O_o).

en nu het dagboekje van cynthia weer jatten om alles in een goede volgorde te uploaden xD

  • 10 Juli 2014 - 11:18

    Lilian:

    Hi zoontje,

    laat je die vlechten er wel in zitten, wil ik wel zien als je terug bent. ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Nyeri

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Juli 2014

O_o alweer een update xD

09 Juli 2014

Gillen en Glitters

02 Juli 2014

Vertrek en aankomst

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 1365

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: